Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Péter Láncfűrész Kft.
3915 Tarcal
Fő utca 25.
Írjon nekünk
info@peterlancfuresz.hu

Kapcsolat
 
 A gyakori kérdésekre adott válaszokat, összeírtam neked:
 

Telefonon keresztül tudok rendelést leadni?

Nem, telefonon nem veszünk fel rendeléseket.
Rendelésedet a webáruházon keresztül, vagy email-ben tudod leadni.

Regisztrálni kell a rendeléshez?

NEM!
Szeretném megkönnyíteni a rendelésed leadást, ezért a rendelést nem kötöttem regisztrációhoz.
Egyszerűen csak pakold a kosárba, amire szükséged van, mindíg lépj a tovább vásárolok gombra, ha másra is szükséged van. Ezt követően kérem megadni a szállítási, és ha van a számlázási adataidat.

Ki szállítja a csomagokat és mikor tudom átvenni?

A Magyar Posta házhoz szállítja a csomagokat, de ha nem lennél otthon 10 napig a postán megőrzik, ez idő alatt bármikor átveheted.

Mikor tudok fizetni?

Fizetni a postásnak tudsz személyesen, tehát utánvételesen szállítunk. Előre utalásra nincs lehetőség.

Ha hiányzik valami a csomagból, azt hogyan kapom meg?

Szoktunk-e hibázni? Sajnos néha igen, mivel nagyon sok csomagot adunk fel.
Ahhoz, hogy az árainkat alacsonyan tudjuk tartani, kis létszámmal dolgozunk, ezért néha-néha hibázunk.
Ha valami nem lesz a csomagodba, először is nyugodj meg, írj egy üzenetet a  info@peterlancfuresz.hu email címünkre. Természetesen ingyen elküldjük a hiányzó alkatrészt.

Miért nem kaptam még meg a csomagom?

Amennyiben 1-2 nap eltelt és még nem érkezett csomagod, az alkatrészeid egy része külső beszállítótól érkezik, ezért több idő re van szükség a kiszállításra. ebben az esetben 7 nap a minimum. 10 nap eltelte után érdeklődj a rendelésed felől az info@peterlancfuresz.hu email címen.

Kapok-e Áfás számlát a rendelésemről?

Minden estben a csomagodban találod meg a számlát. Amennyiben nem kéred, akkor is kiállítjuk azt.

Ha mégsem kell a termék, visszavásárolják?

A törvényben meghatározott időn túl is! Igen!
Ha nem sérült, megvan a doboza, nem lett beépítve, akkor visszaveszem tőled akár fél év múlva is.
Csak jelezd időben, hogy mégsem kell, megoldom.

A termékre adtok garanciát?

Természetesen igen!
Minden termékre fél év garancia van. Új gépek esetén ez 1év és akár 2 év is lehet.
Nem baj, ha nincs meg az általam küldött számlád, én ezt bármikor elő tudom keresni a számlázó rendszerünkből.

Milyen esetben nem cserélitek, vagy nem vásároljátok vissza?

Ha be lett építve.
Ha szerelés közben törted el.
Ha láthatóan sérült, karcos állapotban vagy hiányosan szeretnéd vissza adni.

 

 
Péter Láncfűrész Kft.
Telefonszámunk: 06-30/256-6678
info@peterlancfuresz.hu
Levelezési cím és visszaküldési cím: 3915 Tarcal, Fő utca 25.
Csomagszállításért felelős: Magyar Posta Zrt.
 
 
 
NjE5Y