Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Péter Láncfűrész Kft.
3915 Tarcal
Fő utca 25.
Írjon nekünk
info@peterlancfuresz.hu

Kapcsolat
 
 A gyakori kérdésekre adott válaszokat, összeírtam neked:
 

Telefonon keresztül tudok rendelést leadni?

Telefonon nem tudsz rendelni és érdeklődni.

Kérem írásban emailben az info@peterlancfuresz.hu címen érdeklődj!

Rendelésedet a webáruházon keresztül tudod leadni.

 

 

Regisztrálni kell a rendeléshez?

NEM!
Szeretném megkönnyíteni a rendelésed leadást, ezért a rendelést nem kötöttem regisztrációhoz.
Egyszerűen csak pakold a kosárba, amire szükséged van, mindíg lépj a tovább vásárolok gombra, ha másra is szükséged van. Ezt követően kérem megadni a szállítási, és ha van a számlázási adataidat.

Ki szállítja a csomagokat és mikor tudom átvenni?

A Magyar Posta házhoz szállítja a csomagokat, de ha nem lennél otthon 10 napig a postán megőrzik, ez idő alatt bármikor átveheted.

Mikor tudok fizetni?

Fizetni a postásnak tudsz személyesen, tehát utánvételesen szállítunk. Előre utalásra nincs lehetőség.

Ha hiányzik valami a csomagból, azt hogyan kapom meg?

Szoktunk-e hibázni? Sajnos néha igen. Ha valamit nem találsz a csomagodban, vagy nem tartod megfelelőnek, először is nyugodj meg, írj egy üzenetet a  info@peterlancfuresz.hu email címünkre. Természetesen ingyen elküldjük a hiányzó alkatrészt vagy cseréljük a nem megfelelőt.

Miért nem kaptam még meg a csomagom?

Már 2-3 nap eltelt és még nem érkezett csomagod,akkor a rendelt termékek egy része külső beszállítótól érkezik, ezért több időre van szükség a beszerzésre. Ebben az esetben 5-7 nap a minimum kiszállítási idő. 10 nap eltelte után érdeklődj a rendelésed felől az info@peterlancfuresz.hu email címen.

Kapok-e Áfás számlát a rendelésemről?

Minden estben a csomagodban találod meg a számlát. A megrendelés leadásakor van lehetőséged külön szállítási és külön számlázási címet is megadni. 

Ha mégsem kell a termék, visszavásárolják?

A törvényben meghatározott időn túl is! Igen!
Ha nem sérült, megvan a doboza, nem lett beépítve, akkor visszaveszem tőled akár fél év múlva is. Csak jelezd időben, hogy mégsem kell, megoldom.

A termékre adtok garanciát?

Természetesen igen!
Minden termékre fél év garancia van. Új gépek esetén ez 1év és akár 2 év is lehet.
Nem baj, ha nincs meg az általam küldött számlád, én ezt bármikor elő tudom keresni a számlázó rendszerünkből.

Milyen esetben nem cserélitek, vagy nem vásároljátok vissza?

Ha be lett építve és utólag más beállítási hiba miatt az új alkatrész is meghibásodik.
Ha szerelés közben törted el ,vagy láthatóan sérült, hiányosan szeretnéd vissza adni.

  

Péter Láncfűrész Kft.
 
info@peterlancfuresz.hu Kérem írd meg röviden a kérésedet.
Levelezési cím és visszaküldési cím: 3915 Tarcal, Fő utca 25.
Csomagszállításért felelős: Magyar Posta Zrt.
 
 
 
NWM3ND